تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
کد خبر : 2659

گزارش:

تولید بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان حق بیمه در تجارت نو

تولید بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان حق بیمه در تجارت نو
اخبار مالی- شرکت بیمه تجارت نو از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه رقمی بیش از یک هزار و 461 میلیارد تومان حق بیمه در رشته‌های مختلف تولید کرده است.

به گزارش اخبار مالی به نقل از اخبار پولی مالی، بیمه تجارت نو از جمله شرکت‌های فعال در فرابورس است و براساس صورت‌های مالی منتشر شده آن، این شرکت در ۱۱ ماهه نخست امسال بیش از یک هزار و ۴۶۱ میلیارد و ۱۴۷ میلیون و ۸۰۰ هزار در رشته‌های مختلف حق بیمه تولید کرده است.
از سوی دیگر خسارت پرداخت شده این شرکت در این مدت نیز برابر با ۸۵۱ میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان بوده است.
این صورت‌های مالی نشان می‌دهند که این شرکت بیش از ۳۷۶ میلیارد تومان (معادل ۲۶ درصد) حق بیمه در رشته درمان و ۳۵۴ میلیارد تومان (معادل ۲۴ درصد) نیز در رشته بیمه اجباری شخص ثالث تولید کرده است.
با این حال ۶۱ درصد خسارت پرداختی این شرکت (معادل ۵۲۱ میلیارد تومان) در رشته درمان بوده و به نظر می‌رسد که مدیران شرکت برای کاستن از ضریب خسارت در این رشته اقداماتی اساسی انجام دهند.
بعد از ۲ رشته درمان و شخص ثالث، بیشترین حق بیمه تولید شده در «بنو» مربوط به رشته مسئولیت با سهم ۱۰ درصدی و بعد از آن هم بیمه زندگی غیراندوخته‌دار و کشتی هریک با هفت درصد بوده‌اند.
با این حال در ۱۱ ماهه نخست امسال بیمه تجارت نو بعد از رشته درمان، بیشترین خسارت خود را به ترتیب در رشته‌های ثالث اجباری با سهم ۱۲ درصد، بیمه زندگی غیراندوخته دار با سهم ۱۰ درصد و بیمه مسئولیت با سهم هفت درصد پرداخت کرده است.
این صورت‌های مالی نشان می‌دهند که بیمه تجارت نو در رشته‌های ثالث- مازاد و دیه؛ حوادث؛ پول و هواپیما حق بیمه‌ای تولید نکرده است.
همچنین کمترین خسارت پرداختی «بنو» تا پایان بهمن‌ماه نیز مربوط به رشته‌های بیمه زندگی اندوخته‌دار و کشتی با سهم یک درصدی و آتش سوزی و حوادث سرنشین خودرو با سهم ۲ درصدی بوده است.
بررسی صورت‌های مالی شرکت بیمه تجارت نو تا پایان آذرماه امسال نشان می‌دهد که سود خالص هر سهم این شرکت برابر با ۲۵ ریال بوده است. سود خالص بنو نیز در این مدت، رقمی معادل ۱۵ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.