تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
کد خبر : 287

در مناطق برخوردار توسط پست بانك ايران با نرخ ترجيحي صورت گرفت:

اعطای تسهیلات ۲۵۰ میلیارد ریالی به بخش صنعت و معدن

اعطای تسهیلات ۲۵۰ میلیارد ریالی به بخش صنعت و معدن
اخبار  مالي- پست بانك ايران و صندوق توسعه ملي، قرارداد سپرده گذاري ريالي سرمايه در گردش بخش صنعت و معدن واقع در مناطق برخوردار با نرخ ترجيحي را به ارزش 250ميليارد ريال امضا نمودند.

به گزارش اخبار مالی به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، مطابق قرارداد امضا شده، سپرده گذاری ریالی بخشی از منابع صندوق توسعه ملی نزد این بانک، برای اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به فعالیت های دارای توجیه بخش های خصوصی و تعاونی و بنگاههای اقتصادی متعلق به موسسات عمومی غیر دولتی بخش صنعت و معدن (به استثنای بخش ساخت مسکن) واقع در مناطق مشمول اعمال نرخ ترجیهی از سوی پست بانک ایران پرداخت خواهد شد.
بنا براین گزارش : نرخ سود تسهیلات۱۲درصد با دوره بازپرداخت حداکثر ۱۲ماه خواهد بود.مناطق مشمول طرح شامل استانهای ایلام، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد و لرستان می باشد.
این گزارش حاکی است: همچنین طرح ها و فعالیتهای واجد الویت برای سرمایه در گردش طرح ها و فعالیت های تولیدی شامل؛ شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که دارای پروانه بهره برداری تولید فناوری اطلاعات (نرم افزار) از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند امکان استفاده از تسهیلات را خواهند داشت.
شایان ذکر است :کلیه متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره گیری از تسهیلات مذکور به شعب پست بانک ایران در سراسر کشور مراجعه نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.