تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
کد خبر : 6248

افتخار آفرینی بانوان در فستیوال جهانی GK در قاب تقدیر ماندگار شد

افتخار آفرینی بانوان در فستیوال جهانی GK در قاب تقدیر ماندگار شد
اخبار مالی: طی مراسمی از بانوان افتخار آفرین صنعت زیبایی در مسابقات جهانیGK تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

فستیوال GK یکی از رویدادهای بزرگ و مهم بین‌المللی در رشته زیبایی است که ۳۶ بانوی منتخب رشته‌های آرایشگری از سراسر جغرافیایی ایران، توانستند در مصاف با رقبای مدعی علاوه بر کسب کاپ نقره تیمی، در رشته های انفرادی نیز به مدال های طلا و نقره دست یابند. هدایت و راهبری این تیم حرفه‌ای توسط پیشکسوتان این صنعت از آکادمی بین المللی ایران مستر و آکادمی بین المللی بخشی انجام شد.

بنفشه زارعی مدیر اجرایی تیم ایران در فستیوالGK، با اشاره به اینکه چالش‌های بسیاری در راه رسیدن به موفقیت‌های حاصله وجود داشت و همواره برای بانوان وجود دارد، گفت: بسیار مهم و ضروری بود که  برگزید‌گان اعزامی به این سری از مسابقات افرادی چالش پذیر، دارای روحیه کار تیمی و سختکوش باشند. چرا که پذیرش چالش‌های هر کاری، منجر به آشنایی انسان با بخشی از وجود خود می‌شود که تا قبل از آن شناختی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه این فستیوال با حضور ۱۲۰۰ شرکت کننده از ۲۸ کشور در رشته‌های مختلف زیبایی از جمله شینیون، میکاپ، کوتاهی، رنگ و غیره برگزار شد، اظهار کرد: شهامت هنرمندان ما در رقابت با غول‌های این صنعت از جمله روسیه، کانادا، قزاقستان و ترکمنستان که بسیاری از محدودیت‌های ما را ندارند، ستودنی و ارزشمند است. خواستن و غلبه بر تمام موانع،  باعث شد بانوان هنرمند بسیار خوش بدرخشند.

زارعی ضمن تحسین و تقدیر ویژه از حکیمه بخشی نخستین بانوی شرکت کننده در این مسابقات، مسیر همواره شده را مرهون شجاعت و تلاش وی به عنوان اولین داور این مسابقات در سال ۲۰۱۷ دانست.

 

گوشه‌ای از تجربیات برخی از اعضای تیم ایران

 

شقایق طاهری، مدرس و کارشناس تخصصی رشته کاربامواد حضور مدرسین و افراد حرفه‌ای را در مسابقات و رقابت‌های جهانی ضروری می‌داند تا همگام با پیشرفت های جهانی رشد کنند.

منصوری، عضو تیم گریم اعزامی به روسیه، پتانسیل بانوان ایرانی و هنر ایرانی را بسیار بالا دانسته و اشاره می‌کند که حضور در جوامع بین المللی با تمام سختی‌ها فرصتی است که هنر ایرانی و شهامت بانوان ایرانی را به رخ بکشیم.

مینا جهانبخش اشاره کرد که ما برای رشد و پیشرف نباید محدود به موقعیت جغرافیایی باشیم با اینکه من از شهر کوچکی در این رقابت ها شرکت کردم خواستم به همه بانوان ایرانی بگویم که اجازه ندهیم محدودیت های ذهنی ما را از رشد و پیشرفت در سطوح بزرگ تر غافل کند. من با تمام مشکلات در این رقابت ها حضور پیدا کردم تا به همه فعالان حوزه زیبایی بگویم همیشه یادگیری محدود به کلاس درس نیست بلکه گاهی به چالش کشیدن خود، بهترین موقعیت برای یادگیری و رشد را فراهم می‌کند.

 

به وقت زیبایی

“زیبایی” از همیشه به دلیل ذات زیبا پسند انسان مورد دلخواه بوده و برای همین به شکل‌های مختلف از شعر و موسیقی و تئاتر گرفته تا هنرچهره پردازی تبلور یافته است. هنرشاخصی که علاوه بر زدودن گرد روزگار از چهره ها مزیت‌های اقتصادی و اشتغال آفرینی قابل توجهی دارد.

از این رو بانوان حاضر در مراسم فرصت ایجاد شده را مغتنم شمرده و استمرار آن را ضروری دانستند.

به گفته سهیلا صابر یکی از مدال آوران گروهی رشته شینیون، “فستیوال های این چنینی دری به سوی دنیای تازه برای هنرمندان ما باز می‌کند و باعث می‌شود دید انسان نسبت به رشته‌ای که در آن فعالیت می‌کند، بازتر شود. علاوه بر این، دیدن هنر هنرمندان کشورهای دیگر باعث کسب تجربه‌های جدید می‌شود.”

ریحانه آبیار پور و فاطمه سلمانی علت اصلی شرکت خود در  در فستیوال GK را کسب تجربه‌های جدید در سطح بین المللی دانسته و گفتند: امیدواریم در سال‌های آینده نیز امکان شرکت در این رقابت‌ها را داشته باشیم. عرصه زیبایی پر از تجربه‌های جدید است و منجر به کسب مهارت‌های جدید می‌شود. سطح توانمندی ایران به گونه‌ای بود که می‌توان انتظار داشت در سال‌های آینده به مقام قهرمانی جهان هم برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.