تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 2514

بانک سینا ۸۸۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه پرداخت

بانک سینا ۸۸۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه پرداخت
اخبار مالی-بانک سینا از ابتدای سال 1400 تا کنون بیش از 30 هزار فقره وام قرض الحسنه به ارزش 8800 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بانک سینا در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و به منظور ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه در چارچوب نظام بانکداری اسلامی، انواع تسهیلات را در قالب قرض الحسنه به واجدین شرایط پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش، از مجموع وام های قرض الحسنه پرداختی بانک سینا از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان دی ماه سال جاری بیش از ۲۰۷۰۰ فقره به وام تامین نیازهای ضروری متقاضیان اختصاص داشته است که معادل ۴۰۴۰ میلیارد ریال را شامل می شود.

همچنین این بانک در مدت یاد شده تعداد ۲۱۹۳ فقره وام قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۱۸۵۰ میلیارد ریال به زوجین پرداخت کرده و زمینه آغاز زندگی مشترک جوانان این مرز و بوم را فراهم ساخته است.

از مجموع وام های قرض الحسنه پرداختی بانک سینا، تعداد ۶۴۰۰ فقره نیز به وام قرض الحسنه اشتغالزایی اختصاص داشته که رقمی معادل ۲۹۰۰ میلیارد ریال را در برمی گیرد. همچنین تعداد ۱۱۶ فقره از وام های قرض الحسنه به وام کمک هزینه خرید مسکن تخصیص یافته که بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال می باشد.

گفتنی است بانک سینا با تاکید بر اجرای الگوی بانکداری اسلامی و به منظور توانمند سازی اقشار کمتر برخوردار جامعه، وام های قرض الحسنه را در قالب طرح های مختلف به واجدین شرایط پرداخت می کند. پرداخت تسهیلات عمرانی، درمانی، تامین نیازهای ضروری، ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن و حمایت از مددجویان مورد تایید نهادهای حمایتی از جمله خدمات این بانک است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.