تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
کد خبر : 2850

رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

جذب منابع پایدار قرض‌الحسنه در اولویت باشد

جذب منابع پایدار قرض‌الحسنه در اولویت باشد
اخبار مالی- یکی از مهمترین عوامل موفقیت در حوزه جذب منابع قرض‌الحسنه، بازاریابی دقیق خدمات ارزنده بانک و جذب منابع پایدار و غیرتعهدی در حساب‌های جاری است.

به گزارش اخبار مالی به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، محسن پدرام، نایب رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شعبه‌های کاشان بازدید کرد.
پدرام در جلسه‌ای که با کارکنان شعبه‌های کاشان داشت، گفت: یکی از چالش‌های مهم در ارزیابی عملکرد شعبه‌ها، کنترل مطالبات است.
وی ضمن بیان اینکه نسبت مطالبات به مصارف در برخی بانک‌های تجاری بیش از ۱۰ درصد است، گفت: با تلاش مستمر شعبه‌ها و رعایت بهداشت اعتباری، این نسبت در شعبه‌های کاشان به زیر نیم درصد رسیده است.
نایب رئیس هیأت مدیره بانک ضمن بیان اینکه با توجه به افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه، باید جذب منابع قرض‌الحسنه در اولویت قرار گیرد، گفت: یکی از مهمترین عوامل موفقیت در حوزه جذب منابع قرض‌الحسنه، بازاریابی دقیق خدمات ارزنده بانک و جذب منابع پایدار و غیرتعهدی در حساب‌های جاری است.
وی تأکید کرد: لازم است همکاران با استفاده از برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ ضمن رصد لحظه‌ای اهداف ابلاغی و جایگاه شعبه، نسبت به برنامه‌ریزی دقیق در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر امسال اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه رشد منابع شعبه معلم کاشان (۲۴۳۳) در سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۸۴ درصد بوده که شایسته تقدیر است، ابراز امیدواری کرد که با این شعبه با تلاش همه همکاران و استعانت از خداوند متعال همچون سال‌های قبل به رشد مطلوب و مورد انتظار بانک دست خواهد یافت.
وی در پایان از عملکرد دو شعبه معلم کاشان و ملاحبیب اله کاشان تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.