تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
کد خبر : 5044

پنجمین جلسه هماهنگی مدیران سازمان های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

پنجمین جلسه هماهنگی مدیران سازمان های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد
اخبار مالی-پنجمین جلسه هم اندیشی و هماهنگی بین مدیران سازمان های اقتصادی وابسته و تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به میزبانی صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.

به گزارش اخبار مالی، پنجمین جلسه هم اندیشی و هماهنگی بین مدیران سازمان های اقتصادی وابسته و تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور معاون توسعه منابع، مدیرکل حوزه ریاست، مدیرکل حسابرسی و امور مجامع و مدیران عامل به میزبانی صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمدرضا پورحاج رضایی مدیرکل حسابرسی و امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از میزبانی صندوق قرض الحسنه شاهد، دستور جلسه و موضوعات مورد بحث در جلسات پیشین را مطرح کرد.

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان اولین ناطق جلسه ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، گزارشی از مجموعه اقدامات و خدمات این نهاد به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو ارائه کرد.

در ادامه مدیران عامل سازمان های اقتصادی وابسته و تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به نوبت مباحث مرتبط با حوزه فعالیتی سازمان متبوع را بیان و مورد بررسی قرار دادند.

در بخش پایانی نشست نیز طاهر موهبتی معاون توسعه منابع و زارع نژاد مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران بصورت جداگانه ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در صندوق قرض الحسنه شاهد و ارائه خدمات به خانواده معظم و معزز شاهد و ایثارگر، این سازمان را یکی از مجموعه های وابسته به بنیاد برشمردند که موجب رضایت مندی حداکثری جامعه ایثارگری را فراهم آورده است.

معاون توسعه منابع و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با جمع بندی موضوعات مطرح شده در جلسه توسط مدیران عامل سازمان های اقتصادی وابسته و تابعه دستوراتی برای پیگیری و اجرای تصمیمات اتخاذ شده صادر کردند./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.