تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کد خبر : 5883

آغاز پویش تامین مالی جمعی «شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان»

آغاز پویش تامین مالی جمعی «شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان»
اخبار مالی: تامین مالی جمعی شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان با هدف تولید و فروش انواع شمش آهن از یکشنبه 16مهر 1402به مدت 14روزدر بستر سکوی آی بی کراد آغاز شد .

هدف شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان ازاین اقدام تامین سرمایه در گردش جهت تولید انواع شمش فولاد به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال است.

نرخ سود مشارکت در این طرح  ۲۹درصد سالیانه بوده که به صورت ماهیانه به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت برابر اصل وفرع و چک‌های ضمانت برابر اصل و فرع  مبلغ تامین است.
دوره سرمایه گذاری ۱۲ماه که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد .حداقل سرمایه گذاری در این طرح ۱۰میلیون تومان و حداکثر ۱.۲۵میلیارد تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه از یکشنبه ۱۶مهر ماه ۱۴۰۲به مدت ۱۴روز است.

هم اکنون این شرکت با تولید سالیانه ۳۰۰ هزار تن شمش فولاد و ۷۰۰ هزار تن میلگرد با گریدها و سایزهای مختلف نقش مهمی در توسعه صنعت فولاد کشور دارد و با تولید محصولات با کیفیت مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی به دنبال افزایش حضور خود در بازارهای جهانی و توسعه صادرات غیر نفتی است. شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب درآمدی حدوداً ۶۲۹ میلیارد تومان و ۲,۴۶۴ میلیارد تومان را رقم زده است که رشد قابل توجهی در فروش را نشان می‌دهد.

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.