تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر : 5454

ارغوان، برنامه ویژه بانک سینا برای حمایت از مشتریان و کسب و کارهای خرد

ارغوان، برنامه ویژه بانک سینا برای حمایت از مشتریان و کسب و کارهای خرد
اختصاصی اخبار مالی: بانک سینا به تازگی طرح تسهیلاتی ارغوان را با هدف حمایت از مشتریان و کسب و کارهای خرد عرضه کرده و تا سقف 5میلیارد ریال به واجدین شرایط وام می دهد.

طرح ارغوان بانک سینا به منظور ارائه تسهیلات خرد و کارگشایی به اشخاص و کسب و کار‌های خرد طراحی شده و مشتریان این بانک می توانند با سپرده گذاری به مدت ۲ تا ۶ ماه تا ۲ و نیم برابر مبلغ اولیه تسهیلات دریافت کنند.

ارغوان به چه کسانی تعلق می گیرد؟

این طرح به نحوی برنامه ریزی شده که همه اقشار با توجه به توانایی مالی خود می توانند از این تسهیلات استفاده کنند؛ به طوری که حداقل مبلغ سپرده برای افتتاح حساب در طرح ارغوان مبلغ ۵۰۰ هزار ریال بوده و حداقل میانگین سپرده جهت دریافت وام ۵۰ میلیون ریال است.

مبلغ این تسهیلات برای اشخاص حقیقی تا سقف ۲ میلیارد ریال و برای صاحبان مشاغل و کسب و کارهای خرد ۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

همچنین این امکان به مشتری داده شده که درصد سود و مدت بازپرداخت را با توجه به توانمدی در پرداخت اقساط، انتخاب کند و این وام با سودهای ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۳ درصد محاسبه می شود و درصد ضریب تسهیلات در هر مورد متفاوت است.

نحوه سپرده گذاری، محاسبه سود و بازپرداخت

بر اساس طرح ارغوان، مشتریانی که اقدام به سپرده‌گذاری ۲ تا ۶ ماهه می‌کنند امکان دریافت تسهیلات زیر ۱۸ درصد به میزان ۴۰ درصد سپرده، تسهیلات ۲۰ درصد به میزان ۶۰ درصد سپرده و با نرخ سود ۲۲ درصد به میزان ۱۰۰ درصد سپرده خود را دارند.

همچنین سپرده‌گذارانی که درخواست تسهیلات طرح ارغوان بانک سینا را با نرخ ۲۳ درصد دارند می‌توانند از ۱۵۰ درصد تا ۱۷۵ درصد سپرده خود تسهیلات دریافت کنند.

بازپرداخت این تسهیلات به صورت اقساط ماهیانه بوده و دریافت گنندگان وام می توانند طی ۱۲ تا ۳۶ ماه برای پرداخت وام خود اقدام کنند. ضمن اینکه به ازای هر ماه سپرده گذاری ۶ ماه به مدت بازپرداخت اضافه می شود.

گفتنی است بانک سینا امکان انتقال امتیاز تسهیلات طرح ارغوان به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر را فراهم کرده اما این امکان برای اشخاصی غیر از افراد مزبور ممنوع است.

متقاضیان استفاده از این طرح می‌توانند با مراجعه به شعب بانک سینا در سراسر کشور اقدام به افتتاح حساب و دریافت تسهیلات طرح ارغوان کنند.

یکی از امتیازات ارغوان این است که بر خلاف سایر تسهیلات ارائه شده توسط بانک های دیگر، مسدودی حساب ندارد و مبلغی بابت این وام در حساب بلوکه نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.