تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر : 1126

پس از تامین نیاز داخل؛

اولین محموله آرک معدنی ذوب اهن صادر شد

اولین محموله آرک معدنی ذوب اهن صادر شد
اخبار مالی_کارخانه ذوب آهن اصفهان اولین محموله آرک معدنی خود را به خارج از کشور صادر کرد.

به گزارش اخبار مالی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ محمد نورانیان، مدیر  بازاریابی و صادرات ذوب آهن اصفهان با اشاره به مذاکره با مشتریان صادراتی گفت: اولین محموله این محصول پس از تولید در نورد ۶۵۰ کارخانه و انجام عملیات خم کاری، نورد سرد و برشکاری در کارگاه شرکت پویش معادن از شرکت‌های تابعه ذوب آهن، و محصول نهایی به خارج از کشور صادر شد.

نورانیان افزود: برای این محموله صادراتی علاوه بر تولید درکارخانه، فرآیند‌های تکمیلی نیز به همت شرکت‌های وابسته ذوب آهن با ارزش افزوده بالاتر درمقایسه با صادرات پروفیل خام انجام شد.
وی با اشاره به توسعه محصولات شرکت ذوب آهن گفت: تولید آرک معدنی TH ۳۶ نیز مطابق با استاندارد‌های روز اروپا و با کاربرد معادن بسیار عمیق طراحی و به تولید رسید.

شرکت ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها تولید کننده آرک معدنی در غرب آسیا در راستای توسعه بازار و پاسخ به نیاز داخل در مرحله اول آرک معدنی V ۲۱ تولید کرده و پس از پاسخگویی به نیاز داخل و استقلال کشور از واردات این محصول استراتژیک، باتوجه به نیاز کشور‌های منطقه و توسعه معادن همسایگان اقدام به تحقیقات بازار صادراتی و شناسایی کشور‌های دارای معادن در حال رشد و توسعه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.