تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
کد خبر : 6242

نگاهی به تسهیلات بدون سود بانک سینا

با آفتاب سینا زندگی را گرم کنید

با آفتاب سینا زندگی را گرم کنید
اختصاصی اخبار مالی: در شرایطی که انواع و اقسام مشکلات مالی گریبان خانواده ها را گرفته، دستیابی به تسهیلات می تواند راه گشای حل بسیاری از مسائلی باشد که افراد مختلف با آن ها دست در گریبانند. از آن جایی که بانک سینا همیشه در صدد ارائه راهکارهایی برای کمک به اقشار مختلف مردم است، در ماه های اخیر با ارائه تسهیلات طرح آفتاب گام جدیدی در تسهیلات دهی برداشته است.

این روزها در نظام بانکی کشور رقابتی بر سر ارائه تسهیلات با شرایط جذاب تر و مشتری پسند تر آغاز شده و بانک های مختلف دولتی و خصوصی درصدد طراحی تسهیلاتی هستند که نیازهای اقشار مختلف را تامین کند.

نکته جالب توجه اینکه بانک سینا گاهی سراغ گروه هایی از جامعه می رود که شاید کمتر کسی ممکن است، چنین گروه هایی را به عنوان جامعه هدف در نظر بگیرد؛ به عنوان مثال خلاقیت بانک سینا در طراحی تسهیلاتی برای هموطنان اهل سنت یک اقدام نو و قابل توجه محسوب می شود.

در واقع این بانک، طرح آفتاب را ابتدا به عنوان وامی مختص اهل سنت معرفی کرد و صرفاً در برخی شعب سنی‌نشین به متقاضیان ارائه می شد اما با توجه به استقبال این طرح، از ابتدای آبان‌ماه سال جاری
پرداخت وام قرض‌الحسنه بر پایه حساب‌های قرض‌الحسنه و با کارمزد صفر درصد در تمام شعب بانک سینا آغاز شد.

گفتنی است این تسهیلات در آغاز راه ویژه سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز و با هدف استفاده اعضای سازمان نظام مهندسی، گروه مساجد، گروه اهل سنت، کارگران دارای بیمه تامین اجتماعی، گروه پیشه‌وران، گروه مددجویان، گروه دامپروران، گروه روحانیون، گروه رانندگان کامیون، رانندگان تاکسی، رانندگان سواری و گروه عشایر و جهت ارائه در شعب مناطق سنی نشین طراحی شده بود اما اکنون بدون پیش شرط اهل سنت بودن برای متقاضیان ذکر شده در تمام شعب بانک سینا قابل دریافت است.

 

شرط آفتابی شدن

برای اینکه افراد بتوانند از تسهیلات آفتاب سینا بهره مند شوند، شرایط خاص و عجیب و غریبی وجود ندارد و کافی است برای دریافت وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد، یک حساب قرض‌الحسنه با حداقل موجودی ۵۰ هزار تومان داشته باشند.

بدین ترتیب افراد می‌توانند بر اساس میانگین یک ماهه تا ۱۲ ماهه این حساب درخواست دریافت تسهیلات کرده و با توجه به اینکه موجودی یا همان رسوب سپرده قرض‌الحسنه افراد چند ماه است، مبلغ وام از ۱۳.۱ درصد تا ۱۴۷.۲ درصد موجودی متغیر است.

نکته قابل توجه اینکه مبلغ تسهیلات تا سقف ۳ میلیارد ریال بوده و مدت سپرده گذاری می تواند از یک تا ۱۲ ماه باشد. ضمن اینکه در دوره بازپرداخت نیز دست مشتری باز است و می تواند از ۶ ماه تا ۴۸ ماه به بازپرداخت تسهیلات خود بپردازد.

همچنین امکان انتقال امتیاز این وام به سایر افراد یکی دیگر از جذابیت های وام آفتاب است و فرد  سپرده‌گذار در زمان دریافت وام می‌تواند امتیاز دریافت وام را به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر خود با تکمیل فرم انتقال امتیاز واگذار کند. کارفرمایان حقیقی نیز می‌توانند امتیاز وام خود را با ارائه مدارک مربوط به سوابق بیمه‌ای که حداقل باید سه ماه باشد و تکمیل فرم انتقال امتیاز وام، به پرسنل زیرمجموعه منتقل کنند.

تمام این موارد نشان دهنده یک طراحی حساب شده با توجه به در نظر گرفتن شرایط مختلف مشتریان برای دریافت و بازپرداخت وام توسط بانک سینا است.

بانک سینا با ارائه تسهیلات آفتاب امکانی فراهم آورده تا واجدین شرایط بتوانند با حل مشکلات مالی خود گرمی را به زندگی خود بازگردانند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی tarh.sinabank.ir/aftab مراجعه کنند.

نویسنده: الهام حدادی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.