تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
کد خبر : 4018

تاکید مدیرعامل بیمه آسماری بر لزوم افزایش سطح آموزش در صنعت بیمه

تاکید مدیرعامل بیمه آسماری بر لزوم افزایش سطح آموزش در صنعت بیمه
اخبار مالی: مدیرعامل شرکت بیمه آسماری بر اهمیت آموزش منابع انسانی به منظور تربیت نیروی شایسته تاکید کرد و گفت: «آموزش» بدون شک به عنوان یک مزیت رقابتی در سازمان ها شناخته می شود.

لطف الله نکوئی با بیان این که آموزش سازمانی، در زمره اثربخش ترین فعالیت ها و مهمترین راهبردها در ایجاد و افزایش مهارت های کارکنان شرکت های بیمه است، اظهار کرد: هر چه کارکنان آموزش بیشتری دیده باشند، احتمال خطای آن ها و ایجاد زیان های جبران نشدنی کاهش می یابد، اما متاسفانه در سالهای اخیر کمتر به آن بها داده شده است.

وی توجه ویژه به آموزش را موجب افزایش سطح بهره وری نیروها خواند و با تاکید بر این که چنین روندی می تواند کارایی و اثربخشی کارکنان را بیشتر کند، ادامه داد: شرکت های بیمه خارجی معتبر، مدیران خود را با توجه به تخصص، تجربه کاری و دانشی که دارند رتبه بندی می کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری با اشاره به این که در گذشته، دوره های آموزشی کارکنان صنعت بیمه در قالب سمینار و کارگاه آموزشی با حضور افراد متخصص داخلی و خارجی در داخل و خارج کشور برگزار می شد، از اینکه چنین دوره های دیگر برگزار نمی شود اظهار تاسف و خاطرنشان کرد: حتی برنامه های آموزشی داخل سازمانها نیز قطع شده است، در حالی که با توجه به اهمیت این موضوع، باید فکری به حال آن کرد.

نکویی اضافه نمود، که اگر در شرایط کنونی امکان استفاده از خدمات آموزشی شرکتهای بیمه خارجی وجود نداشته یا مشکل می باشد، در صنعت بیمه افرادی هستند که در رشته های مختلف بیمه ای از تجربه، دانش و تخصص لازم برخوردار هستند و می توان از آنها به نفع شایسته استفاده کرد.

نکوئی خدمات شرکت بیمه را زمانی با ارزش دانست که توسط نیروهای متخصص، کاردان و کارآفرین ارائه شود و ادامه داد: با قاطعیت می توان گفت کمبود نیروی متخصص در شرکت های بیمه باعث می شود خدمات ارائه شده در حد نامناسب و غیر استاندارد ارائه می شود و این موضوع باعث زیان جبران ناپذیری صنعت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری همچنین آموزش و بهسازی فعالیت های ضروری را برای تطبیق نیروی انسانی با شرایط متغیر سازمان و محیط الزامی دانست و گفت: توسعه، پیشرفت و تکنولوژی، ابزارهایی هستند که نیاز به آموزش را دو چندان کرده اند، بنابراین آموزش یکی از راه های اصولی و منطقی هدایت تلاش های نیروی انسانی در سازمان است و باعث به کارگیری استعدادهای نهفته و به وجود آمدن حس انعطاف پذیری فکری لازم خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.