تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 3923

رونمایی از رابط‌کاربری جدید گیمینگ ال‌جی و خلق تجربه‌ای جدید با سرویس CLOUD-GAMING

رونمایی از رابط‌کاربری جدید گیمینگ ال‌جی و خلق تجربه‌ای جدید با سرویس CLOUD-GAMING
اخبار مالی- افزودن Blacknut ، Utomik و “Gaming Shelf” به جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی، تعهد این شرکت به برآورده کردن نیاز گیمرها را نشان می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) با افزودن سرویس بازی¬های Cloud و ارتقا رابط‌کاربری‌ که حس‌وحال گیمینگ را جذاب¬تر می‌کند، در حال بهبود تجربه‌ی گیمینگ در جدیدترین تلویزیون‌های این شرکت است تا قدرت انتخاب بیشتری در اختیار کاربران خود قرار دهد. به‌روز رسانی‌های اخیر نمایان‌گر تعهد مستمر ال‌جی به افزودن محتوا و قابلیت‌های گیمیرمحور جدید به تلویزیون‌های پریمیوم خود است.
پلت‌فرم‌های بازی Cloud بدون نیاز به کامپیوتر شخصی، کنسول یا تجهیزات بازی، امکان بازی کردن را بیش از پیش فراهم می‌کند. Blacknut وUtomik Cloud ، که به ترتیب در ماه‌های سپتامبر و نوامبر به تلویزیون‌های ال‌جی افزوده می‌شوند۱ ، عناوین بسیار متعددی از جمله بازی‌های AAA کلاسیک، indie favorites، بازی¬های ماجراجویانه، ورزشی، استراتژی و… را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دو اپلیکیشن، از طریق اشتراک ماهیانه به کاربران اجازه می‌دهد بازی مورد علاقه‌ی خود را از میان منوی جامعی که هرماه عناوین جدیدی به آن اضافه می‌شود انتخاب کرده و بلافاصله بازی کنند.
Blacknut بیش از ۵۰۰ بازی کامپیوتری و کنسولی با بیشترین تنوع و بهترین محتوا را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که با امکان ایجاد حداکثر پنج پروفایل، مناسب برای تمام اعضای خانواده است. منوی Blacknut در فضای بازی Cloud دارای مجموعه‌ی گسترده¬ای از بازی‌های مسابقه‌ای و ورزشی، و همین‌طور بازی‌های پر طرفداری مانند Metro Exodus، Overcooked و تعداد زیادی از بازی‌های دیزنی است. Utomik Cloud از مجموعه‌ی بیش از ۱۳۰۰ بازی کامپیوتری‌اش، مجوعه¬ای شامل بیش از ۱۰۰ بازی در ژانرهای متعدد انتخاب کرده که از میانشان می‌توان به بازی‌های indie favorites مانند Coffee Talk ، My Time at Portia وTurnip Boy Commits Tax Evasion اشاره کرد.
اپلیکیشن‌های جدید بازی¬های Cloud اوایل این ماه در اپ استورهای ال‌جی برای تلویزیون‌هایی که سیستم عامل webOS 6.0 و webOS 2022 دارند قابل دسترس خواهند بود. به لطف رابط‌کاربری گیمینگ ال‌جی که به‌تازگی به‌روزرسانی شده، کاربران به‌زودی و به‌راحتی درGaming Shelf 2، که در صفحه اصلی یافت ¬می¬شود، به تعدادی از سرویس‌های بازی¬های Cloud معروف دسترسی خواهند داشت. با انتخاب NVIDIA GeForce NOW عناوینی که در حال حاضر در Gaming Shelf موجود هستند قابل دسترس خواهند بود. قابلیت دسترسی به بازی‌های Google Stadia و سایر سرویس‌های بازی از طریق Gaming Shelf در به‌روز‌رسانی‌های بعدی به تلویزیون‌های ال‌جی افزوده خواهد شد.

###

۱) Blacknut از ماه سپتامبر در انگستان، فرانسه، آلمان، اتریش و سوییس، و تا آخر سال در آمریکای شمالی در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی قابل دسترس خواهد بود. در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳ تعداد دیگری از کشورهای جهان نیز به Blacknut دسترسی خواهند داشت. Utomik Cloud از نوامبر در امریکا، انگلستان، ایرلند، آلمان، هلند، بلژیک و لوکزامبورگ روانه بازار خواهد شد.

۲) Gaming Shelf در سراسر جهان در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی که سیستم عاملشان webOS 6.0و webOS 2022 است قابل دسترس خواهد بود.

###

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس
شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی یکی از رهبران صنعت تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری و یک مبتکر جهانی شناخته شده برای پیشتازی تلویزیو‌ن‌های OLED است که انقلابی در گروه تلویزیون‌های رده‌بالا محسوب می‌گردد. ال‌جی به بهبود زندگی مشتریان با محصولات نوآورانه سرگرمی‌های خانگی متعهد است که توسط تلویزیون‌های برنده جوایز OLED و تلویزیون‌های QNED Mini LED بهره‌مند از فناوری Quantum Dot NanoCell و راهکارهای صوتی توسعه یافته با همکاری Meridian Audio به آن دست یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.
شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰
ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.