تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
کد خبر : 517

در سال" تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها"

محور راهبردی بانک پارسیان حمایت از تولیدکنندگان است

محور راهبردی بانک پارسیان حمایت از تولیدکنندگان است
اخبار مالی- در سال" تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها"، اراده بانک پارسیان بر این است که با حمایت و ارائه خدمات مناسب به تولیدکنندگان فعال داخلی و صادر کنندگان از خروج ارز جلوگیری کند.  

به گزارش اخبار مالی، کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان صبح روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه، از گروه تولیدی سولیکوکاله به عنوان یکی از تولید کنندگان فرآورده های لبنی فعال داخلی با هدف پشتیبانی و رفع موانع تولید و ارائه خدمات بهینه بازدید کرد.
مدیرعامل بانک پارسیان در این بازدید ضمن آشنایی با فعالیت های تولیدی این مجموعه، در جریان روند طرح توسعه پالایشگاه شیرآن که ظرفیت تولید روزانه شش هزار تن شیر و فرآورده های لبنی را داراست، قرار گرفت.
پرویزیان در نشستی با مدیران این مجموعه برحمایت از واحدهای تولیدی و پروژه های ملی در سال جاری تاکید و خاطرنشان کرد: در سال” تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها”، اراده بانک پارسیان بر این است که با حمایت و ارائه خدمات مناسب به تولیدکنندگان فعال داخلی و صادر کنندگان از خروج ارز جلوگیری کند.
مدیرعامل بانک پارسیان با بیان اینکه ” با وجود برخی هجمه ها، نظام بانکی همچون همیشه در خدمت اقتصاد کشور است” گفت: فعالان اقتصادی وابسته به نظام بانکی هستند و بر همین اساس بانک پارسیان در بسیاری از طرح ها و پروژه های ملی به صورت بنیانی و بنیادی نقش داشته و تحول ایجاد کرده است.
غلامعلی سلیمانی، بنیانگذار و رئیس هیات مدیره گروه صنایع غذایی سولیکو – کاله نیز ضمن خیرمقدم و قدردانی از حضور مدیرعامل بانک پارسیان و هیئت همراه گفت: با تکمیل تمام فازهای این پالایشگاه، سالانه از خروج ۱،۴ میلیارد دلار ارز از کشور جلوگیری خواهد شد.
وی با بیان اینکه بانک پارسیان با مشارکت در تامین مالی پروژه های عظیم ملی، نقش آفرینی مهمی در رونق تولید و اقتصاد داشته است اظهار امیدواری کردکه باحمایت بانک پارسیان زمینه های توسعه و پیشرفت این شرکت بیش از بیش فراهم شود.
نخستین پالایشگاه شیر کشور و خاورمیانه با اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان در باغستان شهریار و در مساحت ۱۷ هکتاری راه اندازی شده و قرار است در ۳ فاز ساخته شود که با بهره‌برداری از مجموع فازهای این پالایشگاه، بیش از ۵ هزار شغل مستقیم و ۵۰ هزار شغل غیرمستقیم ایجاد خواهد شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.