تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کد خبر : 878

به منظور حضور ماثر تر و رقابت با دیگر کشورها؛

ایران نیازمند برندسازی محصولات فولادی در بازار عراق است

ایران نیازمند برندسازی محصولات فولادی در بازار عراق است
‌اخبار مالی- عضو هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: ایران باید با برندسازی و بازارسازی محصولات فولادی بتواند سهم بیشتر و حضور موثرتری در بازار عراق بدست آورد، زیرا حضور کشور‌های اکراین و ترکیه در بازار فولاد عراق بیش از ایران است.

به گزارش اخبار مالی به نقل از فولادبان، سید حمید حسینی افزود: در بازار محصولات فولادی در کشور عراق، اکنون میلگرد اکراین در بازار محصولات فولادی در کشور عراق یشتر از محصولات ایرانی جا افتاده است.

وی تاکید کرد: در این بازار تاجران کویتی با خریداری محصولات فولادی کشور اکراین، آن را بصورت اعتباری به عمده فروشان و توزیع کنندگان عراقی می‌دهند و این شیوه معامله حقیقتا برای عراقی‌ها بسیار جذاب است.

عضو هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق ادامه داد: جذابیت این معاملات بدین علت است که بدون انکه سرمایه گذاری کنند بار در اختیارشان قرار می‌گیرد و با تبلیغ اینکه محصولات اکراینی با کیفیت اند، سود بیشتری نصیبشان می‌شود و همین شیوه معاملات به نفع اکراین، کویت و عراق شده است و مصرف کننده عراقی هم با تاثیر از همین تبلیغات رغبت زیادی به خرید محصولات اکراینی دارد.

حسینی تصریح کرد: پس از اکراین، سهم دوم از ان کشور ترکیه است که این سهم با حضور شرکت‌های فنی مهندسی ترکیه برای اجرای طرح‌های فولادی پررنگتر شده است. یکی از راه‌های افزایش سهم بازار حضور همین شرکت‌های فنی و مهندسی است.

وی افزود: در بازار عراق علاوه بر اکراین و ترکیه کشور‌های متعدد دیگر از جمله ایران و چین حضور دارند که باید با برندسازی و بازار سازی محصولات فولادی بتوانیم سهم بیشتر و حضور موثرتری را به دست آوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.