تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر : 786

مدیر عامل بیمه ایران؛

بیمه ایران برای اجرای سند راهبردی اماده است

بیمه ایران برای اجرای سند راهبردی اماده است
اخبار مالی- «نوآوری باز»، «غلطان بودن» و «تحول دیجیتال»کلید واژه های اساسی سند راهبردی بیمه ایران است که در جمع شش راهبرد اساسی پیش بینی شده در سند، می درخشند.

به گزارش اخبار مالی، مجید بختیاری، مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر اینکه بیمه ایران بیش از هر ارزشی نیاز به اخلاقی تر شدن در چارچوب مبانی ارزش های سازمانی دارد، گفت: باید بستر ذهنی و اخلاقی شرکت برای اجرای کامل و بی عیب و نقص سند راهبردی بیمه ایران آماده شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی بیمه ایران، بختیاری با بیان این مطلب در نشست هم اندیشی بررسی و تدوین سند راهبردی بیمه ایران که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره، معاونان مدیر عامل، مدیران ستادی ، مدیران کل بیمه ایران استان ها (به صورت ویدئو کنفرانس) و مدیران و کارشناسان دست اندرکار تهیه و تنظیم پیش نویس این سند برپا شد، گفت: سند راهبردی بیمه ایران بزودی و پس از صدها ساعت هم اندیشی، نظر سنجی، تبادل نظر و کار کارشناسی درون و برون سازمانی قطعیت خواهد یافت و بعد از تأیید هیأت مدیره و تصویب مجمع عمومی بیمه ایران که در آینده نزدیک برپا می شود، به اجرا گذاشته خواهد شد. اما نکته مهم پایبندی جمعی یک یک اعضای خانواده معظم بیمه ایران به اجرای دقیق مفاد این سند است.

وی با قدردانی و تشکر از تمامی عوامل موثر در فرآیند تدوین این سند ارزشمند، افزود: در سند راهبردی بیمه ایران کلید واژگانی با یک دریا معنا وجود دارد که تحقق آنها بسیار دشوار است و فقط با اتکا به عزمی همگانی می توان به اجرای آن همت گماشت. به اعتقاد من، «نوآوری باز»، «غلطان بودن» و «تحول دیجیتال»کلید واژه های اساسی سند راهبردی بیمه ایران است که در جمع شش راهبرد اساسی پیش بینی شده در سند، می درخشند.

بختیاری با اشاره به شش راهبرد و هشت مگا پروژه پیش بینی شده در سند راهبردی بیمه ایران، اضافه کرد: در این سند دستیابی به سود پایدار و فروش بیمه های زندگی به طبقه متوسط در سطح وسیع در نظر گرفته شده است.

بنا به این گزارش، در ادامه جلسه، یکتا اشرفی عضو هیات مدیره بیمه ایران و از راهبران اصلی تدوین سند راهبردی شرکت، در سخنانی از نهایی شدن مراحل تدوین نظام نامه اجرایی سند راهبردی بیمه ایران و خودکفا شدن شرکت در تهیه و تنظیم و تدوین اسناد بالادستی و کاربردی خبر داد و اشاره کرد: که این دومین نشست تخصصی تدوین سند راهبردی است که با همکاری مشاور پروژه، معاونین و مدیران ستادی و استانی برگزار می شود و از همراهی بسیار خوب همکاران برای تدوین سند تشکر و قدردانی کرد.

وی اشاره کرد: بزرگترین دستاورد این سند، شکوفایی و به نمایش گذاشتن دانش تخصصی است که در بدنه بیمه ایران وجود دارد، خودباوری کارکنان و مدیران شرکت که با همکاری بسیار ارزنده آنها توانستیم با مدیریت مشاور پروژه و در فرصتی کوتاه تدوین این سند را به انجام برسانیم.

عضو هیأت مدیره بیمه ایران افزود: سندی که اهداف آن را خود همکاران تعیین کردند و با اطمینان خاطر می توان امیدوار بود که درمرحله اجرا نیز تمام تلاششان را برای تحقق اهداف و انجام پروژه ها خواهند نمود. همراه با سند، نظامنامه اجرایی نیز تدوین شده که ضمانت اجرا و چارچوب رصد و پایش و همچنین KPI سند را داشته باشیم خوشبختانه این سند، می تواند نقشه راه تحول و حرکت به سمت بیمه هوشمند باشد و همچنین نقش بیمه ایران را در بازارهای مالی بعنوان یک پیشرانه مورد تأکید قرار بدهد.

در ادامه وی نقاط قوت سند، توجه به منابع و سرمایه انسانی برشمرد و اشاره داشت یکی از پنج مگا پروژه و یکی از شش برنامه استراتژی به حوزه منابع انسانی اختصاص یافته که امیدواریم به رفع کاستی های موجود در حوزه منابع انسانی و همچنین آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی بیانجامد. همچنین اشاره کردکه از مهمترین خصیصه های این سند غلطان و پویا بودن آن است بدین معنی که ارزیابی عملکرد شاخص ها با نگاه آینده پژوهی به اکوسیستم بیمه، اقتصاد کلان و بازارهای مالی در تواترهای شش ماهه و یکساله اهداف و عملکردها را مورد بازبینی قرار می دهد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه سلامی،مدیر کل برنامه ریزی و بودجه و همچنین مشاور پروژه،گزارش جامعی از اقدامات صورت گرفته به منظور تدوین و بروزآوری سند راهبردی بیمه ایران ارائه نمودند و در پایان جلسه نیز تعدادی از مدیران ستادی و استانی نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کردند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.