تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر : 867

در نشست کمیسیون عمران مجلس با وزیر پیشنهادی صمت؛

فاطمی امین وعده ۲ میلیون شغل جدید را داد

فاطمی امین وعده ۲ میلیون شغل جدید را داد
اخبار مالی- وزیر پیشنهادی وزارت صمت در جلسه امروز با کمیسیون عمران وعده ساماندهی بازار مصالح ساختمانی و ایجاد ۲ میلیون شغل و همچنین افزایش صادرات به ۵ میلیارد دلار با برنامه های طراحی شده را داد.

به گزارش اخبار مالی به نقل از خبرگزاری مجلس عبدالجلال ایری، در تشریح جلسه  روز یکشنبه ( ۲۴ مرداد ماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از حضور سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه کمیسیون عمران خبر داد و گفت: در ابتدای جلسه وی گزارشی از برنامه‌های خود برای مدیریت این وزارتخانه‌ و پیچیدگی‌ها و اهمیت آن ارائه کرد.

ایجاد دو میلیون شغل جدید

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی وزارت صمت در جلسه امروز قول دادند که ۲ میلیون شغل ایجاد و با برنامه‌های طراحی شده صادرات را در زمینه‌های مختلف بر اساس ۳۶ پروژه تحولی به همراه نظارت هوشمند به ۵ میلیارد دلار برسانند.

لزوم تمرکز بر حل مشکلات مصالح ساختمانی

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس نیز در این جلسه به بیان نظرات خود در زمینه‌های مختلف نظیر تامین مصالح ساختمانی به ویژه سیمان و فولاد و مدیریت این بازار پر تلاطم ارائه کردند که آقای فاطمی امین نیز به مهم تاکید داشته و قول‌هایی برای ساماندهی آن داد.

ایری خاطرنشان کرد:  وزیر پیشنهادی وزارت صمت همچنین بر افزایش همکاری با نمایندگان بر اساس برنامه جامع برای پیشرفت متوازن هر استان و شهرستان بر اساس آمایش سرزمینی و تنظیم بازار صادرات، پشتیبانی و موانع تولید اشاره و تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.