تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر : 3823

تسریع در پیگیری پرونده‌های حقوقی و مطالباتی بانک دی

تسریع در پیگیری پرونده‌های حقوقی و مطالباتی بانک دی
اخبارمالی:مدیرعامل بانک دی در نشستی با همکاران معاونت حقوقی و وصول مطالبات بانک بر ضرورت پیگیری مستمر پرونده‌های حقوقی بانک و تسریع در امور حقوقی تا حصول نتیجه تاکید کرد.

علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در این نشست ضمن دریافت گزارشی از روند انجام فعالیت‌ها و پرونده‌های در جریان حقوقی بانک گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر از دستگاه قضایی و تلاش شبانه روزی همکاران حوزه حقوقی از تعداد پرونده‌های مطالباتی بانک کاسته شده اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله وجود دارد و انتظار می‌رود با تداوم این اقدامات در اسرع وقت تعداد ییشتری از پرونده‌های حقوقی بانک تعیین تکلیف شوند.

قیطاسی فعالیت در بخش حقوقی و وصول مطالبات را دارای حساسیت‌های ویژه دانست و تصریح کرد: تمامی همکاران حقوقی و وصول مطالبات باید به تمامی مراحل حقوقی انجام شده پرونده ها تسلط کامل داشته باشند تا شاهد تسریع در فرایند وصول مطالبات باشیم.

وی با اشاره به تشکیل کمیته تعیین صلاحیت وکلا در بانک افزود: در پرونده‌های حقوقی باید علاوه بر تهیه لیست کاملی از بدهکاران و مراحل حقوقی طی شده برای هر پرونده، از وکلای خبره نیز بهره برد تا با استفاده از یک نگاه چندوجهی به حل مسائل و دفاع از مصالح بانک نایل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.