تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
کد خبر : 2149

تصاحب بازار تولید خاورمیانه با حمایت های بانک ملی ایران

تصاحب بازار تولید خاورمیانه با حمایت های بانک ملی ایران
اخبار مالی- شرکت سوداد، بزرگترین شرکت تولیدکننده درب های ضدسرقت در خاورمیانه با حمایت و مشارکت بانک ملی ایران توانسته علاوه بر اجرای طرح های توسعه ای خود، در بخش تولید به بیش از 100 درصد رشد دست یابد.

این بانک که حمایت از شرکت ها و بنگاه های تولیدی را در دستور کار خود دارد، با حمایت از شرکت سوداد توانسته گام بزرگی را در جهت تحقق صرفه جویی ارزی سالیانه قابل توجه این شرکت و همچنین ارزآوری آن بردارد.

شرکت سوداد تولید و عرضه درب های ضدسرقت را از سال ۱۳۸۷ در کشور آغاز کرده و امروز بیش از ۲۰۰ نفر نیروی کار به صورت مستقیم و بیش از ۵ هزار نفر نیرو را به صورت غیرمستقیم تحت پوشش خود قرار داده است.

این شرکت در سال ۱۳۹۹ با حمایت و مشارکت بانک ملی ایران در بخش تولید به بیش از ۱۰۰ درصد رشد دست یافت و هم اکنون محصولات خود را به کشورهای عربستان، عراق، افغانستان، ارمنستان، تاجیکستان و آذربایجان صادر می کند که علاوه برصرفه جویی ارزی سالیانه بیش از یک میلیون دلار، بیش از ۲۰۰ هزار دلار ارزآوری نیز در سال گذشته داشته است.

دکتر بهرام مقتدر مدیرعامل این شرکت در سال ۱۳۹۵ همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به عنوان کارآفرین برتر کشور انتخاب شد.

این شرکت هم اکنون با داشتن بیش از دو هزار عامل فروش در سطح کشور، بخش عمده ای از نیاز بازار داخل در زمینه درب های ضدسرقت را تامین می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.