تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر : 4735

رئیس کل بیمه مرکزی در سلسله نشست‌های سه‌شنبه‌های نوآوری نهاد ناظر صنعت بیمه:

فرهنگ دیجیتالی‌سازی محصولات و خدمات بیمه‌ای نهادینه می‌شود

فرهنگ دیجیتالی‌سازی محصولات و خدمات بیمه‌ای نهادینه می‌شود
اخبار مالی: در حوزه‌های متنوع و رشته‌های گوناگون بیمه‌ای، بهره‌گیری از ابزارهای دیجیتالی و مولفه‌های نوآورانه به فرهنگ غالب صنعت بیمه مبدل خواهد شد.

مجید بهزادپور که در آیین رونمایی دو طرح جدید بیمه‌ای، حضور داشت با اعلام این مطلب افزود: دستاوردهای اخیر بیمه‌گران در خصوص ابزارمندی دیجیتالی و حرکت در راستای هوشمندسازی محصولات و خدمات خود از بلوغ الکترونیکی این صنعت حکایت دارد.

رئیس کل بیمه مرکزی در همین راستا اظهار داشت: ایده‌ها و خلاقیت‌ها پس از تبدیل به محصول می‌تواند جذابیت‌های جدیدی را در زنجیره ارزش بیمه ایجاد کند.

بهزادپور، افزایش ضریب نفوذ بیمه را در گرو توسعه خدمات و محصولات بیمه‌ای دانست و افزود: با مقررات روشن مالکیت فکری و معنوی محصولات فکری ایده‌پردازان، صنعت بیمه می‌توان دلگرمی حداکثری را برای فناوران این عرصه فراهم کرد.

رئیس شورای عالی بیمه از ضرورت تدوین سند آمایش ریسک خبر داد و گفت: ترمیم و تقویت برنامه ریزی جامع بیمه ای را در دو سطح منطقه ای و ملی دنبال خواهیم کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی، نگاه نهاد ناظر صنعت بیمه در حوزه بهره‌برداری از مزایای طرح‌های نوین بیمه‌ای را غیرانتفاعی اعلام کرد و افزود: رقابت بیمه مرکزی با فناوران و مجموعه‌های بیمه‌ای در عرصه‌های گوناگون کسب و کار منتفی است، اما برای تجاری‌سازی ایده‌های نوین اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی در پایان بار دیگر بر لزوم تسریع راه‌اندازی مرکز نوآوری تاکید کرد و اظهار داشت: ایده‌های کارآمد و درخشان این قابلیت را دارند که راه‌حل‌های جامع و مفید را در اختیار مجموعه صنعت بیمه قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.