تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
کد خبر : 5540

با ارائه گزارش مطلوب توسط حسابرس مستقل؛

مجمع عمومی سالیانه صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد
اخبار مالی-مجمع عمومی سالیانه صندوق قرض الحسنه شاهد منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور دکتر پورمحمدی نماینده تام الاختیار ریاست عالی بنیادشهید و امور ایثارگران، پورحاج رضایی مدیرکل امور مجامع، اعضاء هیئت امناء، هیئت مدیره و نماینده حسابرس قانونی در سالن جلسات شهدای مدافع سلامت دفتر مرکزی صندوق برگزار شد.

به گزارش اخبار مالی، در ابتدای جلسه مدیرکل حسابرسی و امور مجامع از روند برگزاری مجمع گزارشی به اعضای ارائه داد و پس از آن نماینده حسابرس قانونی مراتب تایید و مطلوبیت روند فعالیت ها در صندوق قرض الحسنه شاهد را بیان نمود.

بر این اساس نماینده موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل، وضعیت مالی صندوق قرض الحسنه شاهد در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ و عملکرد مالی و جریان های نقدی آن را از تمام جنبه های با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری، به نحوه مطلوب اعلام کرد.

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد صندوق طی سال ۱۴۰۱ پرداخت و بر جلب رضایت حداکثری خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر تاکبد کرد.

دکتر پورمحمدی نماینده تام الاختیار ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان رییس مجمع، ضمن تقدیر از زحمات خالصانه و بی شائبه کلیه ارکان صندوق اعم هیئت امناء، هیئت مدیره و کارکنان به ویژه دکتر اسلام کریمی، این مجموعه را یکی از دقیق ترین و شفاف ترین سازمان های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و عنوان کرد عملکرد روشن صندوق علاوه بر انضباط و دقت نظر در فعالیت ها، گویای تلاش حداکثری این سازمان در جلب رضایت خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر بوده است.

گفتنی است صندوق قرض الحسنه شاهد در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۵٫۷۰۳٫۹۷۲٫۳۹۹٫۳۳۸ ریال تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو پرداخت نموده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.