تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۴۲
کد خبر : 6084

پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد بمناسبت هفته بسیج

پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد بمناسبت هفته بسیج
اخبار مالی-مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والا مقام انقلاب هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بصیر بویژه بسیجیان صندوق قرض الحسنه شاهد تبریک گفت.

به گزارش اخبار مالی به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، متن پیام به این شرح است :

 

بسم رب الشهدا

“بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر دادند”. امام خمینی(ره)

متن پیام

هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان ایرانی است که با اتکاء به ایمان و غیرت دینی و ملی خود، جانانه در برابر استکبار جهانی و دشمنان شرق و غرب ایستادند تا مقاومت و پایداری این مرز و بوم به رهبری امام خمینی (ره) را  به دنیا ثابت کنند.

بی تردید نقش بسیجیان در دفاع از وطن و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار ستودنی است و همه ما باید برای پاسداشت این رشادت ها ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش های همکاران ، فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین را به بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان و همکارانم تبریک و تهنیت عرض نموده و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عجل الله) و در راستای‌ منویات مقام معظم رهبری از ایزد منان مسئلت دارم.

 

اسلام کریمی

مدیرعامل

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.