تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۱۵
کد خبر : 6035

کیش اینوکس ۲۰۲۳ آغاز به کار کرد

کیش اینوکس ۲۰۲۳ آغاز به کار کرد
اخبار مالی: دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور(KishINVEX 2023) با حضور فعال بانک مسکن و ۲۰۰ شرکت و بنگاه اقتصادی در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌‌های بین‌المللی کیش افتتاح شد.

عصر روز دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲رویداد بزرگ کیش اینوکس با حضور و برخی از مسوولان کشوری و محلی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار کرد و تا پنجشنبه ۱۸ آبان ماه میزبان عموم مردم و فعالان حوزه های سرمایه گذاری، بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی خواهد بود.

حجت‌ا… عبدالملکی دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد ، سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی، مجید عشقی رئیس سازمان بورس، حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی، سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن و حسین عبده تبریزی از اساتید علوم مالی جزو حاضران در مراسم افتتاحیه هستند.

بانک مسکن و شرکت‌های تابعه آن با حضور پررنگ خود در یکی از بزرگترین و موثرترین رویدادهای اقتصادی کشور، علاوه بر معرفی تازه‌ترین خدمات و محصولات، به برقراری ارتباط و تبادل نظر با فعالان اقتصادی و ایجاد زمینه های توسعه و تحول با بهره‌برداری از این فرصت به‌ویژه در حوزه اقتصاد مسکن می‌پردازد.

در بخشی از این رویداد اقتصادی، نشست‌های تخصصی در حوزه های مالی و اقتصادی در سالن های مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

روزانه ۱۸ پنل در برنامه پنل های کیش اینوکس ۲۰۲۳ به چشم می خورد که بانک مسکن و شرکت‌های زیرمجموعه نیز سه پنل تخصصی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در موضوعات «اقتصاد مسکن محرک تولید ملی؛ بایدها و نبایدها»، «آینده بازار مسکن؛ تخلیه حباب یا افزایش قیمت ها»و «تاثیر گسترش فناوری بانکداری باز بر نخوه بهبود خدمات صنعت بیمه» خواهد داشت.

اینوکس، کانون گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی بنگاه های اقتصادی و فرصتی نو برای بازنگری روند گذشته و ترسیم چشم‌اندازهای جدید در این حوزه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.