تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۵
کد خبر : 5700

عضو هیئت مدیره سازمان بورس عنوان کرد:

انتشار ۵۲ اطلاعیه توسط هر ناشر در سال گذشته

انتشار ۵۲ اطلاعیه توسط هر ناشر در سال گذشته
اخبار مالی: برنامه تجلیل از ناشران برتر بازار سرمایه با حضور رضا عیوضلو، عضو هیئت مدیره سازمان بورس، محمود گودرزی، مدیرعامل بورس تهران محسن علیزاده عضو شورای عالی بورس، محمد خدابخشی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و مجتبی توانگر نماینده مجلس و فاطمه مقصودی نماینده مجلس در سازمان بورس برگزار شد.

رضا عیوضلو، عضو هیئت مدیره سازمان بورس در برنامه تجلیل از ناشران، گفت: این رویداد در گذشته انجام می‌شد که با یک وقفه چند ساله از سال ۱۴۰۰ به طور مجدد آغاز شد.

وی افزود: تجلیل از ناشران برتر سابق بر این براساس پیش‌بینی هر سهم و قابلیت اتکا به این اطلاعات صورت می‌گرفت، بعد از آنکه اصلاحات صورت گرفت این اطلاعات به مشاورین عرضه سپرده شد.

عیوضلو اضافه کرد که رویکرد جدید به نیاز ذینفعان باز می‌گردد و بررسی اینکه ذینفعان تا چه میزان توانستند به این نیاز پاسخ دهند.

وی گفت:‌ دستورالعملی که اطلاعات ناشران و زمان بندی را افشا می‌کند در سال گذشته ۵۲ اطلاعیه تو سط هر ناشر منتشر شد که این نشان از بار اطلاعاتی بر دوش ناشران است، در شاخص دوم بحث حاکمیت شرکتی و میزان تطابق ناشران با بحث حاکمیت شرکتی سنجیده می‌شود محور سوم بحث نقش آفرینی ناشران است که این مسئله اعم از رشد، تامین مالی و اینکه چه قدر ناشر توانسته با حضور در بازار منابع مالی جذب کند.

عیوضلو تصریح کرد: رویکرد جدید پاسخ به نیاز ذینفعان و اصول و نحوه اداره شرکت ها است. این دستورالعمل پارسال توسط هیئت مدیره سازمان بورس به تصویب رسید که مبنای آن رسیدن به رشد پایدار به همراه سرمایه گذاری پایدار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.