تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 6350

سوم اسفندماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود

پنجمین مسابقه کدنویسی مبهم دانشگاه شریف با حمایت توسن آکادمی

پنجمین مسابقه کدنویسی مبهم دانشگاه شریف با حمایت توسن آکادمی
اخبار مالی: پنجمین مسابقه کدنویسی مبهم دانشگاه شریف «spaghetti contest5»، سوم اسفندماه توسط گروه فناوری اطلاعات شریف (Sharif ICT Group) و با حمایت توسن آکادمی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

مسابقات کد نویسی مبهم رویدادی است که برای تخمین مهارت برنامه‌نویسان در نوشتن کدهای ناخوانا یا در اصطلاح  (Dirty Code)برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در طی این رقابت برای حل چالش‌های روز بازار راه حل ارائه می‌کنند.

این مسابقه با رویکرد ﺷﻨﺎﺳﺎیی اﺳﺘﻌﺪادﻫﺎی ﺑﺮﺗﺮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌نویسی کشور، توسعه مهارت و دانش کسب و کاری برنامه‌نویسان در صنعت فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود و از مهمترین مزیت‌های شرکت در آن برای ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ﻧﻮﯾﺴﺎن می توان به یادگیری، تمرین، رﻗﺎﺑﺖ و اﺳﺘﺨﺪام در ﺷﺮکت‌ﻫﺎی ﻣﻌﺘﺒﺮ اشاره کرد.

کدنویسان برای شرکت در این مسابقه، سوم اسفند ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعداز ظهر رقابت می‌کنند و برگزیدگان این رویداد از امکان استخدام در شرکت های برتر حوزه فناوری برخوردار می‌شوند.

توسن آکادمی با هدف حمایت از آموزش و توسعه برنامه‌نویسی، تبادل تجربه و به اشتراک‌گذاری خلاقیت و دانش در جامعه برنامه نویسان جوان از این رویداد حمایت می‌کند و به عنوان حامی اصلی پنجمین مسابقه کدنویسی مبهم دانشگاه شریف علاوه بر عضویت در کمیته سیاست‌گذاری، تیم داوری، مشاوره و نظارت بر عملکرد شرکت‌کنندگان، با برگزاری کارگاه آموزشی در خلال برگزاری مسابقه با این رویداد مشارکت دارد.

مهمترین ماموریت توسن آکادمی، توسعه یادگیری و کسب تجربه برای حمایت از دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و کارجویان در ورود به بازار کار است و این مجموعه با هدف انتقال دانش و تجربه در مهرماه ۱۴۰۰ توسط شرکت توسن راه‌اندازی شده است. ورود به توسن آکادمی برای تمام علاقه‌مندان آزاد است و دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و کارجویان می‌توانند به راحتی از خدمات و آموزش‌های آن بهره‌مند شوند.

پنجمین مسابقه کدنویسی مبهم دانشگاه شریف، سوم اسفند ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعداز ظهر با حمایت توسن آکادمی، پارک علم و فناوری و … در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود و برگزیدگان این رقابت‌ها از امکان استخدام در شرکت‌های برتر حوزه فناوری برخوردار می‌شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.