تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
کد خبر : 3121

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس پاسخ می دهد:

کدام نهاد بر سایت قرعه کشی خودرو نظارت می کند

کدام نهاد بر سایت قرعه کشی خودرو نظارت می کند
اخبار مالی- معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، سازوکار جدید قرعه‌کشی خودرو را تشریح کرد.

اخبار مالی به نقل از خانه ملت، جواد حسینی کیا، نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی سازوکار سامانه جدید قرعه‌کشی خودرو در نشست کمیسیون متبوعش، گفت: براساس گزارش ارائه شده وظیفه سازمان حمایت از مصرف‌کننده در این سامانه صرفا نظارتی است و خودروسازان وظیفه قرعه‌کشی، ثبت‌نام و دریافت وجه از مشتریان را برعهده دارند.

وی در تشریح نشست امروز(یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه) کمیسیون متبوعش، به حضور منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، صدیف بیک‌زاده سرپرست سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، سازوکار جدید قرعه‌کشی خودرو را تشریح کرد که براساس گفته وی وظیفه سازمان حمایت از مصرف کننده در این سامانه صرفا نظارتی است.

وی اضافه کرد: به گفته معاون وزیر صمت در سازوکار جدید تخصیص خودرو، خودروسازان وظیفه قرعه‌کشی، ثبت نام و دریافت وجه از مشتریان را برعهده دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در جلسه امروز بر ضرورت توجه به تحقیق و توسعه تاکید شد زیرا با تحقق این مهم صنعت خودروسازی از مشکلات کنونی خارج می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.